Something about the sunshine

Gud vad härligt det är med all den här solen ! Har leagt och solat i minst 2 timmar idag ;) Fast jag har ju inte blivit särskilt brun än men det kommer väl.
Annars har jag inte gjort så mycket, detta fick bli en riktig slappdag hehe. Har kollat lite på Gossip Girl men annars har jag väl mest solat och så.
Vid halv 6 har jag träning i falkenbergs gympasal och varje gång vi har träning där så lyser alltid solen precis så man blir helt jävla svettig ! Jag förstår inte hur solen har lyckats lysa där varje träning i 3 år haha. Nu ska jag inte klaga för jag älskar solen ju ;D
Nu ska emma och jag ut en stund till i solen men jag bloggar nog efter träningen.
En liten bild på mej fick det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0