Sweet Walley High ?

Hejsan alla !
Idag är det den 6 april för den som ville veta, ganska ointressant va  men det betyder att det är 24 dagar kvar till fullt ös som jag köpte biljett till idag ! ska dit med malin och en massa andra trekantare tror jag :) visst är det skönt att ha allt planerat, håller ni inte med ?
Skolan var rätt skön idag faktiskt, jag tog 1 timmes sovmorgon till halv 8 för jag började innte fören vid 9 ! så jävla skönt jue ;)
Just nu sitter jag och kollar på den där nya serien sweet walley high på disney channel. Sådär tycker jag fast endå lite kul att dom sänder en så gammal serie ;)
Snart ska jag nog gå till min mysiga runda säng och kolla på nån film, kanske favoriten Inception eller A Walk To Remember :D Härligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0