Tränat

Nu är jag nydushad och fräsh sen träningen, sa ju att det skulle bli soligt och svettigt hehe. Fast gud vad vi hade roligt ! Tilde och jag skulle hoppa hopprep på gräset och det gick ju lite sådär, slutade med att vi gjorde ninjaasparkar och skrattade åt pacmangubbar...
Blev inte sådär jättemycket träning eftersom alla var helt flummiga av värmen hehe. Sjukt kul !
Just nu kollar jag på tv och har precis ätit middag (spagetti och köttfärssås för den som ville veta hehe) och ikväll ska jag nog gå och lägga mej tidigt eller mitt i natten, får se vad jag är sugen på ;) Hoppas nån annan också vill vara vaken isf så jag inte är själv hehe.
Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate Housewives ! Ha en bra kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0