Träning

Helluu !
Nu har jag precis vart på stensö och sprungit med konståkningen. Det var riktigt skönt faktiskt, det är ju så härligt väder ! Det är sommar nu liksom :D Tilde och jag halkade effter alla hela tiden hehe fast då gick vi ner till vattnet, det var svinkallt ;)
Tidigare idag så tog emma lite kort på mej som jag kommer ladda upp idag eller imon, får se om jag orkar hihi ^^
Imon följer nog malin med hem efter skolan, vi ska hoppa på studsmattan och kanske sola lite om det är så här fiint väder ! Får se om det blir några mer som förljer med hehe ;)
Nu kollar jag på projekt runway men snart blir det ju hellcats ! Den serien är ju sjukt beroendeframkallande...
Juste jag lyckades övertala mamma att köpa ett linne från H&M till mej, var så shoppingsugen att det kittlade i tårna haha ! Älskar nätshopping :D
Linnet jag beställde ! syns typ inte hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0