12/8-11

Heyyy, hade alla kalmarbor en trevlig kväll igår ? Det hade jag iallafall ! Jag åkte in till stan runt 6 och mötte upp Azra i typ 10 minuter innan jag gick och träffade Rasmus, Philip, Filip och några till som jag inte kommer ihåg namnen på haha, oups... Sen gick vi till baronen och min -tivolit där. Jag åkte en av attraktionerna fast den kostade 100 kr ! för ett åk som varar i typ 2 minuter är det ganska mycket tycker jag. Men jag kan nog säga att det var värt pengarna, Azra började gråta när vi kom ner på marken igen haha. Hon skrek genom hela åkturen stackarn. Resten av kvällen gick vi typ och hälsade på folk vi kände precis hela tiden, asså det var helt sjukt hur mycket folk det var ! På stortorget kom man knappt fram !
Idag så tänkte jag dra in stan igen men jag måste va på fritidsgården vid 20.00 för att ta emot mitt pris som jag antagligen har vunnit haha. Jag har ju varit med i 10.000 poängsjakten hela sommaren och jag ligger först bland tjejerna (tror jag om inte nån var med igår men jag är ganska säker på att alla var i stan igår haha) fast jag har ingen aning om vad det är för pris men dom sa att det va nåt fint hehehe.
Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model och äta frulle, ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0