26/8-11

Heyyyheyyy ! Sorry för den dåliga uppdateringen men jag är så jäkla trött hela tiden. Asså i tisdags gick jag och la mig vid nio... Jag har knappt varit inne på facebook dom senaste dagarna ! då är det illa haha. Nä men träningarna och skolan har gått ganska bra. Min dubbel schalkow var perfekt i tisdags så det är jag väldigt nöjd över. I onsdags däremot trillade jag på svanskotan så jag har ont fortfarande -.- Igår så åkte jag mitt program för första gången på några månader och det gick ju lite sådär, jag hade glömt bort massa steg så jag var i total förvirring haha. Idag så är det ingen träning tack och lov, har världens träningsverk så jag hade nog endå inte gått. Fredagar är verkligen min favorit-dag för vi slutar vid halv 1 ! hur gööött är inte det ? Så nu sitter jag här och chillar i soffan, riktigt nice. Jag går kanske till gården om jag orkar eller åker till stan, vad tycker ni ? Eller stannar jag bara hemma hehe ;)
Nu ska jag sluta babbla om mitt tråkiga liv och fortsätta kolla på Australias Next Masterchef ! Have a nice day ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0