30/8-11

Oj nu var det ett tag sen jag bloggade senast men skolan och träningen oså tar upp all min tid. Och när jag väl är ledig försöker jag åka in till stan och träffa kompisar, jobbigt liv huh ? Haha nä men jag har redan blivit skoltrött och det har bara gått lite mer än 1 vecka liksom. Helgen har varit helt okej, på lördagen så var jag hemma på dan och sen drog jag in till stan och var med Rasmus och Filip i några timmar och hade det mysigt vid hamnen. På söndagen följde jag med syrran till modehuset. Det blev två t-shirtar till lilla mig. Eter det åkte jag in till stan och träffade Filip. Vi satt på mcdonals i typ 3 timmar, liv or what haha ? Igår så åkte jag, Malin, Nah och Johanna in till Dance Academy Latina för att prova på jumpstyle ! Jag har träningsverk nu dagen efter men det var sjukt roligt iaf. Tyvärr ska jag nog inte fortsätta på det för jag har varken tid eller ork att stå och hoppa i en timme när jag är ledig hehe. Imorgon ska vi prova reggaeton också och det kommer jag nog fortsätta på för det är skitkul.
Nu ska jag gå och äta lite mat, Chiao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0