Fest hos mangeee !

Haha närrå men fest med Adeline blev det i förrgår iallafall. Hon fyllde ju hela 14 år ! Hade sjuuuuukt kul, synd att jag däckade vid typ 1-2 hehe. Det blev lite mycket om man säger så...
Igår så åkte jag in till stan med söta Bettina och gick omkring, hade inga pengar så det blev inget nytt i garderoben, buhuu ! Men vi hade skitkul endå såklart. Synd att vi såg ut som skit båda två hahaha. När vi hade varit inne i stanett tag så mötte vi Philip och Rasmus och satt och chillade på donken haha. Sen kom Emil och Sofia och vi va med dom till halv 9 ungefär för då tog emil och jag bussen hem. Idag så har jag träning vid halv 5, första träningen sen i mars så det kommer ju inte gå sådär jättebra... Men kul ska det bli såklart !
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske blir det nån film ? Kommer bli en slapp dag iaf. Men ni får ha det så bra så får jag se när jag bloggar nästa gång, puss å kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0