Godmorgon

Har ni sovit gott ? Jag har sovit lite sådär, vaknade vid 6 imorse fast jag kunde iaf somna om i 2 timmar till. Igår åkte jag in till ishallen ityp en halvtimme innan jag drog till kattrumpan med Ricki och Malin. Fast jag kunde inte bada så jag lökade typ sönder haha. Efter det gick vi in till stan och åt lite på donken. Sendan skulle dom åka tbx till smedby så jag gick och mötte upp Azra, Leila och Nadia och hade det trevligt !
Sen när Azra och jag väntade på bussen hem så kom det fram 2 fullgubbar och pratade med oss ? Den första bara "mitt liv är skit och bry er inte om mej, förresten mitt namn är Mats ! wtf liksom hahaha ? Azra filmade allting hehe, busigt ;)
Den andra gick emot oss helt lungt och helt plötsligt så slog han till en skylt och sen typ sluddrade han "jag trodde han försökte slå mig, dom är luriga..." och vi bara jaha ? hahhaha gud vad vi skrattade åt dom sen !
Men nu ska jag sluta babbla om fullgubbar and shit.
Idag sa jag iaf gå ner till poolen och sola en stund, sen blir det nog stan tror jag. Jag kommer nog hänga på stans inneställe mc donalds hahaha.
Aja jag ska luta tråka ut er med mitt meningslösa skrivande och fortsätta kolla på tv, Chiao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0