How stupid could i be ?

Vad har hänt med det fina vädret vi hade förra veckan !? Igår kväll började det ju åska och blixtra + att strömmen gick ett tag. Emma och jag låg och kollade på film och helt plötsligt så hörde vi åskmuller och hela vardagsrummet lystes upp ! Det var skitläskigt, tänk om blixten hade slagit ner...
Idag har jag iaf inte gjort så mycket. När jag vaknade kollade jag på Pretty Little Liars (repris ofc) och sen tvättade jag håret om nån ville veta hehe. Sen tog jag mig ut i solen en stund och lyssnade på musik. Sen nästan direkt när jag kom in i huset böjade det ösregna -.- så himla typiskt, jag var ute i högst 20 minuter så ja jag blev tjurig. Och nu fick jag precis ont i ena knät så jag är fast i soffan och måste halta när jag ska hämta något.
Jag tänkte dra till gården senare men nu måste jag ju a skjuts för jag kan inte gå, yeey -.- annars får jag  väl stanna hemma och kolla klart på Föräxad. Nån mer än jag som ääääälskade den serien när den gick för typ 3 år sedan ? Jag laddade ner första säsongen och nu är jag fast. Kollade på ett avsnitt alldeles nyss och det var asbra !
Tycker synd om er som har suttit och läst igenom hela det här tråkiga inlägget hehe men ni får ha det så bra, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0