Powerwalk

Drog ut på en powerwalk/jogging/spring tur vid typ halv 7 efter jag hade sovit i typ 2 timmar haha. Tråkigt ? jaoo. Men det var riktigt skönt iaf för det var lagom varmt och det blåste lite så jag var ute i en timme ! Fattar inte att jag orkade efter den sköna sovstunden.
Nu har jag ätit lite middag och precis just nu sitter jag och lyssnar på lite muuuusic i min sköna säng ! Det var skönt att stanna hemma idag, har ju inte vart hemma en enda kväll den här veckan... Men gud vad kul jag har haft, träffat nya vänner och blivit kompis med en jag gick i lågstadiet med ! Rätt kul att jag kände igen henne när jag var på Nova för ett tag sen.
Får se hur mycket jag kan sova inatt efter min lilla tupplur men jag är ganska trött endå hur nu det är möjligt ? Så det blir nog inte sådär jättesent idag. Kommer ni ihåg i början av sommaren när jag satt uppe till minst 4 varje natt ? Nu tar nog min kropp igen det så jag går och lägger mig vid 11-12 hela tiden, känner mig jätte osocial för det är typ då alla sätter sig vid datan ju.
Nej nu ska jag sluta babbla och logga in på facebook, Kram !
Jag just nu i min snygga M-tröja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0