Resten av ditt liv...

God eftermiddag ! Igår så var jag inne i stan med Filippa och några till och bara chillade typ. Vi tog bussen hem till mej vid typ 10 och då så sov filippa över hos mej. Idag så gjorde vi inte så mycket, filippa har blivit lite sjuk oså.
Ikväll så kanske jag sticker till stan men får se hur det blir med det för jag är ganska trött faktiskt, håller nog på att bli lite sjuk jag med...
Jag har verkligen ingen blogglust what so ever men tänkte endå slänga upp ett inlägg bara för att haha.
En liten bild på miiiig !

Kommentarer
Postat av: filippa

sjuk och sjuk :P vi får se vad sm händer men för till fället mår jag bra ;) <3

2011-08-06 @ 19:16:44
URL: http://filippabrodelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0