-.-

Emma har slagit mitt rekord på scooter hero :( fatta att jag blev irriterad. Mitt rekord är 159 och emma klarade typ nått på 160 !
men nog om det. Idag kom min käre vänn Ali hem från Irak (eller hem kom han typ i fredags men han kom till skolan idag) och han va lika sprallig som vanligt om inte ännu mer ;) musiken var ju helt underbar, han va så rolig haha ! fast på NOn hade vi typ en rasistlärare ? kul liksom fast amanda och jag skrattade åt allt som "blattarna" sa ocg läraren blev förbannad så jag antar att vi gjorde vårt jobb ;)
tyvärr har ju alla hjärtans dag inte varit något speciellt med tanke på mitt singelläge men det tänker jag nog inte så mycket på imon när alla hjärtans dag är slut haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0