6/2-11

Hellu !
i fredags va det sandra med mina snyggaste tjejor ! dansade typ hela kvällen (fatta att jag har ont i fötterna xD)
sandra och jag dansade typ 2 timmar i streck hahahaha ! sen sprang jag runt lite och dansade med trekantarna och amanda och johanna och hanna :D hade så jävla kul !!
det roligaste va nog när johanna och jag skulle betala för då sa vi att han som tog betalt va snygg och då fick vi gå in gratis ! fatta att vi fick skrattanfall för alla blev så sjukt avundsjuka xD
och gissa vem som lyckades se ut som ett mongo på varenda bild ? jo jag :( fattar inte hur jag lyckades ! såg ut som jag hade druckit 3 spritflaskor eller nåt :@
det är därför jag har täckt över mitt ansikte på den här bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0