Fake

Asså har ni också märkt hur otroligt irriterande det är när någon har förändrats ?
Till exempel om man gillade den personen, sen blev det ett kort lov på 1-2 veckor och helt plötsligt har personen förändrats och blivit jättekonstig ? hatar sånt !
Har ett sådant exempel i mitt liv just nu, tänker inte säga vem men jag kan säga att jag inte gillar det. Den personen håller på att retas exakt hela tiden och undrar varför man blir irriterad ! vad är det liksom ?
Jag blir ju lite ledsen också eftersom vi va bra kompisar innan men nu vill jag bara att personen ska byta skola eller iallafall byta klass.
Har varit med om liknande innan men detta är nog det tråkigaste om jag måste välja och det värsta är att jag sitter väldigt nära den personen i klassrummet så personen retas hela tiden så jag blir skitsur -.-
Om ni har vart med om nåt liknande får ni gärna berätta hur jag ska göra :) ignorera eller prata med personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0