Hejsan !

Jag vet att det har varit ganska tråkiga inlägg dom senaste dagarna men igår va jag bara tvungen, jag vart miisshandlad för fan !
Nu vet jag vad ni tänker men det va inte så allvarligt som det låter, det va en kille i min klass som slog mej hela dan igår :( sen va det några andra som låste in mej i ett rum och kastade snö på mej ! väldigt moget killar ! nu har jag jätteont i armen tack vare dom -.-
men bara för att göra allt värre tänkte jag ignorera honom idag för att se vad han gör.
men nu tilll lite gladare saken så ska jag träna imon eller på fredag och då tänkte jag ta en värktablett innan så jag kan snurra och så :D förhoppningsvis så kommer det funka.
just nu så sitter jag och lyssnar på musik från inception ! jag vet att det låter lite konstigt men den musiken är verkligen sjukt bra om man typ gillar lite dramatisk musik som jag tydligen gör haha. Asså jag har kollat på den filmen typ 3 gånger sen i lördags ;) den är asbra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0