melodifestivalen

asså jag vet inte riktigt.
vet att det är en typ familjetradition men låtarna är ju inte bra så vad är meningen ?
och marie sernholt, nån mer som har lakt märke till hur konstigt hon pratar haha
hon artikulerar liksom liiiite för mycket ;)
och sen kläderna har ju inte varit dom bästa heller, jag menar då har man ju inte nåt roligt att kolla på. Fast hon som sjöng alive hade en ganska snygg klänning ju :)
men nu ska jag sluta kritisera melodifestivalen för jag fattar att det fortfarande finns folk som fortfarande tycker det är kul men jag kan helt klart säga att det inte är värt att kolla på.
Idag har jag vart i stan med min storasyster emma ! vi tänkte ta bussen men efter vi hade stått nere vid busshållplatsen i typ 20 minuter (vi hade slutat känna fingrar och tår) så ringde vi pappa och fick skjuts, busigt ;)
iförsej hade jag inga pengar men min söta storasyster lånade ut pengar till mej så jag kunde köpa en bok haha, The Real Deal- Utan Manus.
asså jag fattar inte hur jag kunde köpa upp 1000 kr när jag va på stan med amanda i måndags, helt sjukt...
har glömt att visa vad jag köpte men köpte ett par vita converse (fast inte äkta hehe), en stickad tröja, en t-shirt, ett par mönstrade tights och en typ blus (kan inte förklara). Men får visa outfit bilder på det nångång ;)
ett random collage på converse som jag vill ha nuuu !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0