1/1

Hejsan !

idag är det 2011 och jag mår ju fortfarande inte bra -.- nåja igår va rätt kul endå fast jag inte va hemma, vi kom fram vid halv 7 llr nåt och då skulle vi ju packa in, vi stog som packade sillar i hissen hehe har ju ganska mycket kläder med mej (oups) så det tog ju lite space ;) när vi kom in i lägenheten så stog min kusin där som är 13 precis som jag bara att han var 1.80 typ ! jag är ju bara 1.57 så fatta att jag kände mej kort :( har va ju fan lika lång som min pappa, när hände de liksom ?
sedan vart det middag, förrätten va macka med lite lyxiga pålägg, middag va lax med potatia men åt bara en halv potatis och lite lax för jag blev skitmätt hehe och efterrätt blev en supergod chokladpuddig :D mums haha ! sen spelade vi plump (ett kortspel)och jag kom 2a :D fyverkerierna va superfina, dom smällde på bryggan precis nedanför så vi såg allt jättebra, vi såg dom på skansen också !! asgrymt ;) jag gick och la mej vid 2 eller nåt efter lite surfning på facebook :D juste sa jag att jag glömde mobilen hemma också ? hur ska jag klara mej liksom :(

nåja hoppas alla har haft de bra iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0