28/1-11

Hellu !
idag har jag varit på vårdcentralen för att kolla upp min rygg och det blev inte bra nyheter tyvärr :( han sa att det kan gå över som bäst till sommaren och som sämst kan det vara permanent :( så då vart jag ju deppig resten av dan.
sen har jag inte gjort så mycket men fick skippa matteprovet idag iallafall, tar de på måndag ;) sen på vårann andra mattelektion så spelade vi binga och jag och amanda vann haha ! vi vann en japp och dela på ! så då vart jag lite gladare :) sen har jag också upptäckt att bechir är jävligt rolig att chatta med, satt och chatta med han igår i typ 1 och en halv timme och idag i typ en timme haha ! han är min mästare (det är bara vi som fattar) ;)
just nu har jag kollat på glee så nu blir det bachelor :D kollade på konståkning förut och det gick riktigt bra för sveriges svenska hopp, Viktoria Helgesson ! hon landade sina hopp perfekt så de vart ett bra kortprogram för henne ! sen imon blir det herrarnas långa och då hejar jag ju självklart på Adrian och Christoffer :D peppa !
love molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0