29/1-11

Hejsan !
idag så har jag vart i stan med mami.Fast först gick jag själv och sen tog vi lite lunch och sedan fortsatte vi shoppa tillsammans :D köpte ett par svarta jeans från H&M, en beige skinnjacka från New Yorker och ett par jeansshorts från BikBok och när man köpte för över 300 på bikbok fick man en nessesär och en assöt spegel så jag är nöjd med dagen ;) visar nog inköpen imon eller nåt.
när jag kom hem så kollade jag på konståkning, damernas fria och vår kära viktoria helgesson kom sexa ! bästa platsen någonsin i svensk historia :D ascoolt ju, lite synd att hon trillade i steget men trippel lutzen var ju jättefin :)
snart blir det ännu mer konståkning med herrarnas fria,Christoffer ligger ju 8 så jag hoppas det går bra i fria nu så kanske vi får medalj :D lite sämre gick det ju för adrian som ligger på 15 plats men han har ju hoppat kvadruppel förut så han kan nog komma i topp 10 iallafall !
just det, idag är det min namnsdag också ! dom har ändrat lite i kalender så Molly är den 29 januari så grattis till mig ! :D
puss och kram /molly 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0