hejhej

nu har jag lugnat ner mej lite hehe, är fortfarande sur men endå...

idag har jag vart i ishallen och hjälpt till med DM i konståkning :D fast  jag fick gå upp vid kvart över sex men det har vart kul ! ska va där imon med så jag har nåt att göra, jag har vart dörrvakt (man ser till att rätt åkare kommer ut på isen) och fixat musiken :) det gick bra tack och lov, va skitnervös för det va liksom landslagsåkare (kan ha vart sm-åkare men jag håller liksom inte så bra koll haha) som jag skulle släppa ut på isen haha ! men nu ska jag äta så det får bli mer bloggning senare :)

Kommentarer
Postat av: anonym

sm åkare visst men vem av dom var landslagsåkare? ;)

2011-01-08 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0