Hellu

idag blir det skridskoåkning ! ska åka men emma, mamma och min roliga faster ;) kommer bli skitkul. sen ska vi åka vidare till mina kusiner moali (som är född samma dag som mej fast 3 timma efter) och isabel (som har fyllt 4 iår) och det blir också kul ! så detta kommer bli en bra dag tror jag :)
btw såg nån på fångarna på fortet igår ? asså bella kunde ju ha slängt sej efter nyckeln när hon va på dom där sakerna som snurrade ?? jag blev fan irriterad när blogglaget åkte ut ;(
men jag är ju inte normal hehe -.-
sen imon så ska vi på stan ! det jag har längtat efter liksom ;) ska köpa så mycket jag kan på 600 kr, är speciellt sugen på att kolla in på zara och topshop och alla märkesbutikerna såklart ;D förstår att alla är avundsjuka nu hehe.

många pussar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0