hmmm ?

Hellu
today i have been  im school haha nej men nu ska jag inte prata engelska ;) idag har jag vart grymt stressad serriöst. Först imorse så hann jag knappt sminka mig för jag hade sovit en aning för länge haha, sen kom jag till skolan och inte förberedd på engelska förhöret så fick bara hälfter rätt typ :( fast NO provet gick jättebra eftersom jag pluggade igår, jag vet JAG liksom haha :D sen på franskan råkade jag kanske kolla lite på fanny ;) och sen fick jag, fanny, oskar och bechir skrattanfall och som vanligt vet jag inte varför ;D läraren blev skitsur på oss.
sen kom jag hem för att äta en macka och byta om och sen va det dags att åka till träningen.Gick bra men jag kan ju inte göra så mycket på grund av min rygg men på måndag ska jag till vårdcentralen och boka tid till en röntgen :)
imon ska jag till leos med några kompisar, kommer bli asgrymt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0