Tja !

asså gud jag var ju nära att dö igår :( ni vet när jag satt i bilen igår? sen va jag tvungen att släcka ner datorn för mamma såg ingenting för det snöade och det körde förbi lastbilar hela tiden så det kom snörök så man bara såg lysen ! gud va läskigt det va så jag är liksom glad att jag lever, mamma sa det också och hon höll på att börja gråta när hon körde för hon trodde vi skulle dö :(

men vi kom fram utan en skråma så jag är glad igen såklart :D
när vi kom igår så fick vi middag och det vanliga sen låg jag och läste (jag vet typ tråkigt) resten av kvällen för det fanns inget annat och göra typ. Idag vaknade jag vid halv 12 efter en bra natts sömn hehe och till lunch blev det julbord eftersom vi inte hade ätit det här iår ;) sen i eftermiddag ska vi öppna paket :D så min dag blir väl helt okej haha. Nu ska mamma och emma ut och gå men jag sitter kvar vi datan lat som jag e ;) nä men det är så kallt ute så det får väl bli lite träning på morfars träningscykel ist. Och imon ska vi troligtvis åka skridskor, the passion of my life hehe ;)


många pussar från er älskade molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0