10/7-11

Idag så vaknade jag med Malin bredvid mej, hon sov över hos mej igår hehe. Då ringde hennes mamma och frågade om vi ville följa med till Öland och bada oså. Det var vi ju självklart sugna på så då åkte vi till Talludden vid Mölltorp vid 12 tiden. Så vi låg där och chillade i några timmar. Det var skitskönt i vattnet typ 23 grader ! Sen blåste det lite också så det blev skitroliga vågor :D Måste göras om såklart.
Sen när jag kom hem la jag mej vid poolen och solade i en kvart till innan jag gick in och åt lite glass haha. Åt direkt ur paketet såklart ;)
Resten av kvällen har spenderats i min säng, framför datan. Satt alldeles nyss och kollade på I Taket Lyser Stjärnorna, gissa tre gånger om jag började gråta ? Den är så jäkla sorglig vafan !
Imorgon ska jag till Öland med syrran, då ska vi till farmor och farfars sommarstuga och träffa våran kusin och hans kompis. Kommer nog bli rätt kul. Vi kommer nog sova där några nätter också så det blir ju ingen bra uppdatering dom närmsta dagarna :(
På onsdag ska jag  iaf spela lasergame med Malin, Ricki, Nika, Giga och Moseib. Kommer bli skitkul ! Så jag måste ju vara hemma tills dess ;)
Bjuder på den här haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0