28/7-11

Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte varit hemma så mycket.
Det var iaf jättekul att träffa Philip igen ! Vi gjorde inte sådär jättemycket, gick mest runt och pratade. Jag stannade i berga till typ 7 innan jag åkte till fritidsgården men den var stängd -.- Så då började jag gå hemåt men jag träffade Said och Nika på vägen hem så jag stannade och pratade med dom en stund. Kom hem vid typ 10 tror jag och då gick jag och la mej typ haha !
Igår så gjorde jag inte så värst mycket, låg och kollade på film i några timmar typ innan jag drog till gården en stund. Senare fick jag skjuts hem av Ricki på moppen (vet att du läser min blogg så tack för skjutsen hehe). Idag har jag vart på novaskolan och träffat lite bekanta ansikten och kollat lite fotboll. Träffade Jenny från simningen, jag slutade när jag va 11 typ så fattar inte att hon kommer ihåg mej ;) Och sen träffade jag Azra som gick på min skola i lågstadiet så det var ju ett tag sen jag träffade henne. Det var iaf jättekul !
Imorgon ska jag och Malin åka och kolla på Ricki som spelar i Kalmar Nyckel Cup och sen blir det gården med filmkväll oså, mysigt eller vad säger ni !
Nu blir det snart middag men jag får blogga snart igen, puussss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0