Grattis mamma !

Idag som ni ser i rubriken fyller mami år så grattis till henne och min kusin som fyller år på samma dag haha ;) Hon fick en tröja och ett par örhängen med änglavingar på. Hon blev jätteglad !
Igår så var malin och jag i stan och sen åkte vi ju till Ricki. Efter det så följde Malin med hem till mej och sov över. Vi hade jättemysigt med 2 filmer och datorerna i högsta hugg haha ;)
Dagens planer var först att åka till simhallen men Malins storasyster ringde henne på morgonen och frågade om vi ville hänga med till Timmernabben för lite sol och bad och det var vi ju självklart med på hehe. Det måste varit minst 30 grader ute för jag lökade sönder hahaha ! Var iaf jättekul fat vattnet var skitkallt...
Efter det så åkte jag hem till mami som öppnade lite paket och sen gick vi ut och åt på Zorbas. Det var skitgott. När vi kom hem blev det Hells Kitchen och tårta, myyyyyyyys :D
Nu tänkte jag faktiskt vara tråkig och gå och lägga mig (!) Är jättetrött så det är väl lika bra ? Kanske tar en snabbis in på facebook men sen blir det sängen det kan jag lova hehe.
Ha en supermysig kväll allihopa, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0