Hemma

Som vanligt har det varit superkul borta på Getterö ! Var skitmysigt i tältet (som tyvärr var lite sönder hehe), fick lite ont i nacken men annars ingen fara. Jag hade ju inget underlag heller men gräset måste ha varit supermjukt eller nåt för det var riktigt skönt haha ? Och sen var det ju lite myror som bet oss men dom brydde vi oss inte så mycket om ;)
Efter natten känner jag mej ju riktigt ofräsh men har tagit en dush och sådär men det blir väl bättre imon antar jag. Då har jag planer på att åka till ekö med Malin om vädret tillåter. Det var ju sjukt varmt idag så det borde ju inte va nåt problem ;)
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara chilla. Ha en skön kväll ♥
2 skiiiiiitsöta bilder på mej just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0