Inskrivning

God morgon ! Idag är jag på strålande humör för solen skiner ju utanför fönstret och för att jag åt ben&jerrys till frukost ;) Jag vet att jag är tjock men jag har inte ätit nått annat än frukost på morgonen i typ flera år... Men nu ska jag typ banta hela dan så känns det nog bättre hehehe.
Idag har jag inte så mycket planerat förutom att hänga meed på syrrans inskrivning runt 5. Hon ska ju på konståkningsläger sm börjar imorgon ! Jag ville inte anmäla mig på grund av min rygg för nu när den precis har blivit bättre vill jag ju inte slita ut den direkt med 5 träningspass per dag.
Nej nu ska jag nog ta mej ut i solen en stund, hejsvejs !
förra gången jag åt ben&jerrys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0