Jävla skitväder !

Asså det är fortfarande juli och det känns som oktober, nåt har ju gått allvarligt fel ?
Igår var jag och Malin och kollade på Rickis matcher och självklart så spöregnade det på båda -.- Men hans lag gick vidare iaf :) Mellan matcherna så åkte vi in till stan och kollade lite. Malins skor va skitblöta så hon fick köpa nya haha. Sen gick vi och åt lunch på Subway !
Efter det så drog jag till gården (Malin åkte hem till ricki) och hängde där ett tag. Men jag har inte varit på så bra humör dom senaste dagarna så jag började gå hem vid 9 typ men jag stannade och pratade med Philip en stund och sen lyssnade jag på musik. När jag äntligen bestämde mig för att gå hem började det regna så jag tog upp mitt paraply och började gå. Fast pappa fick komma och hämta mej efter halva vägen för det va nån creepy dude som följde efter mej !! Först hörde jag nåt i buskarna bredvid vägen men så fort jag vände mej om så slutade det, sen hörde jag stg bakom mej på vägen, jag började nästan gråta för jag var så rädd :'(
Men nu ska jag gå och äta frukost och sen träna lite tror jag. Puuuusssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0