Mer shopping !

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit inne i stan och shoppat massa ! Har handlat för ungeför 1000-2000 på 2 dagar ;) Bara helt sådär random ikv så kände jag för att räkna ihop min kvittohög och gissa hur mycket det blev ?? jo över 20 000 kr... Jag fattar inte hur det blev så mycket eftersom det är 7000 kr mer än vad det borde va ? Och jag använde miniräknare så det kan inte ha blivit fel ! Känner mej inte sådär jättesugen på att shoppa just nu hehe.
Igår var jag iaf på marknaden med Malin och kollade runt lite. Hittade ett assnyggt linne för bara 120 kr ! Sen gick vi upp till stan, då köpte jag två t-shirtar från H&M och monki. Brukar inte hitta så mycket där men nu har jag börjat leta lite och dom har faktiskt riktigt snygga kläder.
Idag åkte jag till stan för att möta upp Filippa. Då gick vi runt och kollade på marknaden igen och då köpte jag ett par nya solglasögon ! Sen fortsatte vi i till stan såklart och då köte jag en spets-bh från bikbok, ett linne från monki, ett till linne och en skjorta från gina tricot. Riktigt nöjd med allting faktiskt utom monkilinnet för jag råkade köpa large istället för xs hur nu det gick till -.- smart chey, NOT !
Imorgon ska jag följa med malin och kolla när hennes kusin (tror jag att det var ?) spelar match och sen ska vi va hundvakter åt hennes brors hund. Kommer nog bli riktigt kul om jag känner malin rätt hehe.
Nu ska jag nog gå och sova men jag bloggar imorgon, pusshej ♥
Vi orkade inte gå på matchen så vi åkte hem till henne sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0