Nydushad

Nu har jag precis tagit en lång varm dush efter badet i poolen. Vart inte så mycket simmande utan jag skojade mest rund med simfötterna mohahaha ;) Nu har jag även använt min nya dushkräm, shampo, balsam och brunettshampo ! Hoppas att håret blev lite brunare för folk kallar mej blond haha.
Till lunch/middag blir det grillat, muuumms. Jag sa det igår va ? Men det ska bli så himla gott ! Sen blir det ju tårta och massa presenter så dagen kommer bli riktigt härlig trots skitvädret. Jag kollade smhi igår och då stog det att det va risk för åska :O Fast åska är iförsej ganska mysigt men jag ville endå ha sol ju...
Ikväll kommer jag nog ta kort på mina nya saker men lägger nog upp det imon ist för ikväll ska vi kolla Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Ingen i min familj har sett den utom jag som kollade på den igår hehe. Vi var lite efter med den här filmen om man säger så ;) Jag menar vi kollade liksom på premiären på filmen innan...
Nu ska jag gå omkring i mina easytone och träna min rumpa lite, Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0