Packar...

Ja ni hörde rätt, jag packar en liten väska som ska få följa med på en spontanresa till Danmark ! Vi åker imorgonbitti kl. 07.00 om jag har fattat det rätt. Meningen med resan blir att åka till Tivloli på onsdag och sen övernatta på nåt hotel. Sen blir Backen hela torsdagen ! Kommer bli skitkul !! Tyvärr så missar jag lasergame men tror endå att det här blir liiite roligare hehe. Jag är liksom besatt av bergochdal-banor och allt annat sånt kul ;)
Jag var ju i Danmak förra sommaren också när jag åkte med Filippa till Skåne. Då åkte vi ju till Backen en dag oxå och det var verkligen sjuuuukt roligt :D Känner på mej att Tivoli kommer att bli minst lika kul...
Snart ska jag iaf gå och lägga mej, däckade vid 8 imorse och gick upp vid 11. Känns ju lite sådär hehe. Ska bli skönt att få sova i mer än 3 timmar -.-
Nu ska jag slänga ner resen av grejerna i väskan och sen gå och borsta tänderna, ha en bra kväll puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0