Present

Lasse och hans dotter linn har precis kommit och jag har fått en födelsedagspresent ! Det blev en trådlös datamus :D
Idag har jag varit med malin (som är så sjukt stolt över att hon kom prick 12.00 haha) och varit ute i solen hela dan. Förutom när vi gick in och bakade muffins förstås ;) Dom blev skitgoda ! Jag kan defenitivt rekomendera er att göra chokladmuffins med färska jordgubbar i och chokladtopping på. Det var dom godaste muffinsen jag har ätit !!
När vi hade bakat kom Ricki och gjorde oss sällskap. Då var vi nere vid poolen ett tag ttill och sen gick vi upp och kollade på film : Kenny Starfighter haha. Riktigt rolig film faktiskt ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på Rise Against och bloggar lite. Ska nog snart gå och va social eller sätta på en film, vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0