sleeeepyy

Gud vad jag är sliiiiten !! sov över på getterö i förrgår i vindskydden så nu har jag skitont i ryggen, håret är katastrof efter saltvattnet, har kvar mascaran från igår. Mycket ofräshare än så kan det väl inte bli ?
Nåja kul va det iaf, träffade några nya kompisar oså :) Fast det har hänt lite dåligt också :(
Idag har jag bestämt mej för att ha en riktigt slappardag haha, ska bara chilla och sova typ heheheheh. Just nu sitter jag och syrran och kollar på Wild Child, hon va sugen på att kolla på nån rolig tjejfilm. Om jag fick välja hade jag satt på Ice Age såklart ! Fan vad jag älskar dom filmerna ;)
Vet att det inte har varit så bra uppdatering på sistone men det är sommarlov för fan !! Nu får man faktiskt lägga ifrån sej datan och gå ut i solen ju (tyvärr så lyser solen inte idag men endå).
nåja pusss sålänge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0