Today i don't feel like doing anything

Asså det enda jag har gjort idag är att sitta vid datan typ haha ? Ganska tråkigt egentligen men skitsamma, malin är ju hemma nu så vi har redan planerat in tisdagen och onsdagen ;) Då ska vi sova på getterö igen ! herregud hur ska de gå egentligen haha... Morgondagen spenderas med familjen, farmor och farfar och kanske min faster. Kommer nog bli rätt chill. På kvällen ska vi grilla iaf, det är det enda jag vet hehe ;) Tänk hur mycket jag har förändrats om ni kollar tillbaks i arkivet, jag var en riktig mini-fjortis i mitt blonda hår, foundation på sommaren och rosa läppar haha. Skäms ju nästan ;) Tycker jag har mognat ganska mycket sen dess, håller ni inte med ? Och min klädstil har ju förbättrats till 1000 ! tycker jag iaf ;)
Jag för 1 år sen :
Jag nu :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0