15/6-11

Wow, bara 2 dagar kvar tills jag slutar 7an ! helt sjukt !!
Dom senaste dagarna har vart chill. På måndagen så kollade vi film på engelskan och hade slutprov i matte som gick förvånadsvärt bra :) Efter skolan gick malin och jag hem till bic och kollade på skräckfilm med han och srour, superkul ! Tisdagen var städdag så jag rensade skåpet och sen fick vi pannkakor till lunch :D sen följde bettan med emma hem för dom  skulle fixa sej för 9ornas avslutningsmiddag. Då kollade vi på film (dinotopia hehe) och jag sminkade och fixade bettans hår. Det blev jättebra faktiskt, ska se om emma kan skicka en bild !
Idag var det aktivitetsdag, jag valde sommarpicnik men vi år den inne hihi ^^ men det blev riktigt gott. Särskilt kycklingspetten och min, johannas och sandras hallonglass. Muuuuuuumms. Efter skolan så åkte jag till kyrkan för att öva till skolavslutningen. Ska sjunga en låt med emma svensson och lite på en annan låt också.
Just nu sitter jag och latar mej, kollar på scrubs och snart how i met your mother.
Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0