4/6-11

Wow är det redan juni !? Coolt ;) haha nä men den här terminen har gått så jäkla snabbt, tiden bara flyger ju iväg !
Längesen jag bloggade nu men vill ju inte sitta inne och blogga nu när det har varit så fint väder ? Bloggar ju nu men det är för att jag har bränt mej idag :( har bränt mej på näsan, i pannan och på ena armen -.- Annars har jag ju sommarjobbat idag, det har ju vart så soligt och skönt och sådär lagom blåsigt. Helt underbart !
Btw, visste ni att jordgubbarna växer för fullt på jordgubbsfälten. Dom senaste dagarna har jag ätit så mycket att jag har fått ont i magen varje gång. inte bra asså ;) Man säger att "nu ska jag bara ta 1 till" och så slutar det med typ 10 till -.- Nån mer är jag som är beroende...
Nu ska jag kolla lite på tv och kanske en film senare för ikväll blir en riktig hemmakväll ! har inte vart hemma nån dag på hela veckan så det blir riktigt skönt :)
Puusssssss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0