Can't fall asleep

Okej rubriken stämmer väl inte helt för jag gick och la mej och sov vid kvart över 4 till halv 10 hehe ;) var ju så sjukt trött. Men nu är jag inte trött någonstans så det blir väl att sitta uppe hela natten utan nåt att göra...
Någon mer som är vaken just nu som vill göra mej sällskap höhöhö.
Det mesta av kvällen har spenderats i köket med en macka, bubbelvatten och en bra bok. Har suttit och läst i typ 1 timme nu tror jag ? Boken heter Min Typ Brorsa, riktigt bra faktiskt.
Nä men nu ska jag fortsätta lyssa på min favoritlåt Paperweight med Schuyler Fisk och Joshua Radin, den är så himla fin. Rekomenderas verkligen ! Tyvärr finns den inte på spotify men den finns nog på youtube.
Imon ska jag fortsätta lata mej lite till, måste vila upp mej efter månader av tidiga morgonar och sena skoldagar. Kanske ska jag sätta på mej inlinesen en stund ? På måndag ska jag nog vara med malin iaf. Blir nog inlines då med hehe ;) vi är typ besatta av det, jag saknar ju att åka skridskor men det här är ju ganska likt ?
Får se om jag bloggar mer inatt annars imorgon bitti.
Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0