Ekö !

Idag ska jag till ekö med grabbarna och sola lite, får nog ta keps med tanke på min sönderbrända näsa -.- Fast det kommer inte hindra mej från att bada såklart ! När jag var på ekö i fredags var det typ 23 grader i vattnet och 30 grader i solen :D Nu när vi har långledigt också känns det som sommarlovet har börjat... fast det är ju bara typ 2 veckor kvar så jag klarar mej hehe.
Innan jag åker till ekö ska jag fräsha till mej lite och sen gå ner till wirblads och plocka lite jordgubbar att ha med mej, det får bli min lunch och kanske middag ;)
Just nu sitter jag och kollar på miami ink me det ska jag sluta med nu så jag hinner bli klar för jag är sjuuuukt seg på morgonen men vem är inte det igentligen. Speciellt efter att jag gick upp vid halv 6 igår -.-
Nåja puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0