Gymmet

Nu har jag vart och gymmat med mami, började med löpbandet i 10 minuter sen tog jag lite maskiner. Efter det gick jag in i det stora rummet och körde sittups, armhävningar och lite konståkningssaker ;) Börjar verkligen sakna skriskorna :(
Just nu sitter jag och kollar på So You Think You Can Dance ! missar ju alltid på tisdagar så det blir att kolla reprisen på söndagen ist hehe.
Idag ska jag nog va med montasar om jag orkar, blev rätt trött av träningen hahaha men får se efter maten. Det blir pasta carbonara om nån undrar ;)
Imon ska jag till ekö med malin, ricki och nika tror jag. Får se om det blir några fler men det blir nog mysigt iaf. Vi tänkte ta med lite mat och grilla oså :D
Pusspuss sålänge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0