Hemma !

Ja nu undrar ni kanske var jag har varit någonstans utan chans till uppdatering. Men jag har iaf varit med malin och hennes släkt på öland ! vi var i löttorp som ligger en bit utanför böda :D det var rätt så mysigt faktiskt. Vi var med hennes två kusiner David och Dinad typ hela tiden ;)
Orkar inte skriva en hel dialog om vad vi gjorde men idag åkte vi ut en stund med båten om ni ville veta hehe.
Just nu sitter jag och doppar jordgubbar i socker och kollar på michael jacksons film this is it ! det var ju exakt 2 år sen han dog ! fast när man ser filmen känns det verkligen inte så :/
Nu ska jag fortsätta kolla, kommer inte skriva mer ikv så jag får väl säga godnatt.
Puuuuuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0