No shoes is the shit

Efter skolavslutningen (som förövrigt gick helt okej) så följde melin med mej hem, sen gick vi ut och åkte inlines till gården. Jag måste erkänna att jag är riktigt grym hehe ;)
Malin åkte hem vid typ 10 medans jag stannade kvar på gården till 11 sen åkte jag hem till oscar för att tälta (igen !) med alexander, andreas, oscar, johanna, sandra och giga. Var rätt kul i början men när klockan närmade sej 4 blev det riktigt segt -.- Det var roligare förra helgen om man säger så.
Idag så kom sandra och johanna och väckte alla vid 9 ! var ju skittrött för jag hade typ bara sovit 3 timmar. Sen vid typ halv 11 gick vi till ica för att köpa frukost men jag hade inga pengar :/
Nu kommer vi då till meningen med rubriken : Jag hade tagit alex foppatofflor när vi gick till ica för mina var blöta. Men jag orkade inte gå tillbaks till oscar och hämta mina skor utan jag gick barfota hem ist. Var ganska skönt förutom när jag gick på grusvägen -.- Jag var jättehungrig på vägen hem så självklart stannade jag för lite jordgubbar hehe ;)
Just nu sitter jag och kollar på film, det är ju så dåligt väder ute...
Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0