Nya inköp

Idag har jag varit på stan med söta malin ! Vi åkte in vid ungefär 1 och mötte upp rricki, nika och said för lite lunch på Peking. Vi satt där i typ 2 timmar ;O Det var askul !
Sen var dom tvungna att åka rnt 4 men vi stannade kvar och köpte lite saker såklart ;) Köpte ett par nya vita converse i storkek 35 (!) fattar inte att dom passar, mina fötter har typ krymt 2 storlekar på 1 år...
Sen så mötte vi upp min mamma så jag kunde få lite mer saker. Fick en randig kort klänning, en vit t-shirt och en svart spets-poncho typ (vet inte vad man kallar det haha?) från gina.
Köpte också ett svart linne med tryck från monki. Visar det nån annan dag för nu ska jag sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0