Tälta haha

Ja ni som läste rubriken förtog nog att jag har tältat inatt ! Jag, jafar, alexander, oscar, sandra, malin och william (torskarn ?) widlund. Fy fan vilken kväll, asså shit det var så sjuuuukt kul :D Kan inte skriva om det så mycket här men endå.
Som ni har märkt så har jag inte bloggat så mycket på sista tiden men det är ju fint väder så man måste ju passa på att sola, bada och gå ut med kompisarna ;) Så här kommer det väl bli resten av sommaren om inte mer men det får ni ta helt enkelt...
Idag ska jag snart tillbaka till oscar för att tälta inatt med alexander, oscar och jafar, det kommer nog bli lika kul som inatt tror jag !
just nu sitter jag och chillar framför high school reunion i oscars tröja haha (sandra slängde min i poolen). Ska nog snart gå och fixa till mej lite och så och sen leta upp tältet vi ska sova i inatt ;)
Puuuuuussshej ♥

Kommentarer
Postat av: MALLAN

HALLOOO MOLLAN THE BOY ! KOLLAKOLLAKOLLA , JAG HAR SKAFFAT BLOGG! :o<3

2011-06-11 @ 20:31:14
URL: http://malingermgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0