14/3-11

Ledsen att jag inte bloggade mer igår men orkade inte ;)
Idag var det skola och det var ju inte kul men inte tråkigt heller om ni förstår vad jag menar hehe. På morgonen skulle vi ju åka till simhallen och så tar vi bussen in och kommer på att vi inte har nån lärare med oss haha -.- så vi får vänta i typ en kvart och under den tiden så kommer självklart philip persons klass in, ni vet han från getterö och jag bara shiiiit haha ! sen så kom vår lärare så vi gick in och började simma och så helt plötsligt kommer philips klass in och börjar simma bredvid oss -.- jättekul när man känner sej fet som en ko i sin bikini ;)
men simmningen gick bra iallafall så jag är ganska nöjd.
Sen efter skolan stod jag och kalle och väntade på skjuts hem, så kom det en örn/hök flygande förbi och jag bara "kolla ett hörn" hahahahha :D fail !
men sen efter det åkte jag in till stan för att köpa present till min pappa som blir 50 år på onsdag ! så grattis i förskott ;)
Men kunde ju inte åka hem från stan utan nåt till mej själv också hehe, köpte ett randigt linne från H&M.
just nu kollar jag på 2 1/2 men och sen blir det top model :)
Hoppas alla får en toppenkväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0