19/3-11

Längesen nu men har tränat och så :)
fan vad jag är trött sen igår ! Va ju på sandra självklart och det hände ju lite saker men roligast va nog när jag dansade med en kille som dansar sjuuuukt bra ! och han lärde mej lite coola moves haha :D asså gud va kul det va !
sen dansade jag med malin resten av kvällen och några killar också hehe ;) Amanda och johanna var ju för tråkiga, dom bara stog ute och pratade hela kvällen :O vad e det liksom ? :P
men iallafall så ska jag nog ta en runda på stan idag, har ju fått månadspengen så har 1000 kr att shoppa för ! i'm a happy girl :)
Ska försöka blogga mer från och med nu för jag har fått lite klagomål hehe -.- så jag får väl blogga igen lite senare.
nu kommer en bild i repris :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0