22/3-11

Nu är jag hemma ! Skolan blev ju ganska kort för elevensval var inställt tack och lov, hade nog inte orkat det. Så då kom pappa och hämtade mej och emma och sen fick sandra åka med också :) Sen fick emma köra bilen hem från sandra... det gick bra faktiskt :P Fast nu är emma på väg till åre med KU och konfirmanderna. Ska bli skönt att slippa henne en vecka hehe, och sen så är musikläraren med dom i åre så musiken är inställd på måndag ! härligt ! Sen imon ska jag till stan med malin, vi slutar vid 10 över 2 så vi hinner va i stan en stund och shoppa loss haha :D Och sen måste jag köpa present till emma också som fyller år snart, herregud vad mycket jag har och göra x)
Bilder från volleyboll-dagen kommer nog imon eller nåt för mona ska skicka dom till mej och pappa har fortfarande inte fixat filmen till datan från avslutningen igår så vi får se när (om) jag lägger upp den.
........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0