24/3-11

Idag är det torsdag, jobbigaste dan på hela veckan för vi har både engelska och NO. Fast NOn var ganska rolig idag för först had det vi en labb, bara vi tjejer och sen fick vi ha bästa vikarien Helen ! hon sa att man fick spela på mobilerna bara man lyssnade och räckte upp handen haha x) Sen fick vi sluta en kvart tidigare ! jätteskönt :) Och sedan var det ju träning, nästnäst sista :( gick ganska bra, min tränare sa att min flip va perfekt så är rätt nöjd fast nu är jag helt slutkörd, verkligen jättetrött så jag ska nog sova snart haha.
ååh min härliga säng haha !

Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

sötnos!:d

2011-03-24 @ 21:59:58
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0