25/3-11

oj vad tiden går, dgagrna bara flyger förbi ju ! :)
Hejsan alla morgonpigga bloggläsare, har ni sovit gott ? Själv har jag sovit som en stock så nu är jag på gott humör !
Försökte ta en outfit-bild förut men emma har med sej mitt minneskort till åre och jag hittar inget annat så jag får försöka ta en med mobilen sen eller nåt :P Har iallafall på mej en svart halsduk, svart kofta, USA linne från bikbok, svarta jeans och mina snygga klackar med nitar and i'm ready for school ! låter ganska färglöst kan jag hålla med om hahha.
Snart ska mamma skjutsa mej till skolan och det är ju fredag idag ! fast mitt humör kommer gå ner en bit på engelskan för vi ska hålla ett "two minutes talk" och jag har inte förberett någonting ! kommer nog prata om konståkning så vi får se hur det går men håll tummarna (Y) Sen har vi dubbelpass i franska också, härligt -.-
Men efter skolan är det den näst sista träningen för den här säsongen :( fast kommer inte bli fet för pappa ska fixa ett gymkort till mej på actic/nautilus ! så kommer bli extremt vältränad till sommarn hahaha :D
Nu sticker jag till skolan, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0